Panairi Ndërkombëtar i Turizmit “Philoxenia” në Selanik, i njohur si një nga eventet kryesore të turizmit në Ballkan, ofron një platformë të rëndësishme për promovimin e destinacioneve turistike. Korça, për të dytin vit radhazi, ka shfrytëzuar këtë mundësi për të prezantuar pasurinë e saj kulturore, trashëgiminë historike dhe bukuritë natyrore.
Gjatë ditës së dytë të panairit, standi i Korçës ka tërhequr vëmendjen e shumë vizitorëve dhe operatorëve turistikë. Janë prezantuar atraksione si Pazari i Vjetër, Voskopoja, Liqeni i Prespës, si dhe traditat e njohura të kulinarisë dhe artizanatit lokal. Takimet me përfaqësues të industrisë së turizmit nga vende të ndryshme kanë qenë thelbësore për krijimin e bashkëpunimeve të reja dhe promovimin e Korçës si një destinacion me potencial të madh për turizmin kulturor dhe natyror.
Në këtë panair, Korça po përpiqet të forcojë pozicionin e saj si një pikë referimi në hartën turistike të rajonit, duke ofruar një përvojë unike për vizitorët e saj.